豪擲花50萬包VIP房睇麥當娜澳門騷 劉嘉玲化身粉絲高呼:Crazy for you!

文:
2016.02.22

美國流行天后麥當娜(Madonna)上星期在香港開騷已經引起哄動,剛過去的周末娜姐轉抵澳門開騷,現場氣氛同樣高漲,而且台下一樣星光熤熤,除了星期六場有香港歌神陳奕迅意外獲娜姐邀請上台,昨日尾場亦吸引不少香港頂級藝人撐場,好似影后劉嘉玲、影帝任達華夫婦、天王郭富城等,台下的吸睛度亦值一百分!

 

今次為一睹娜姐風彩,劉嘉玲不惜花50萬元包VIP房睇騷,認真豪氣!開騷前她上載多場自拍讓大家感受一下VIP房的「神視覺」,相中的VIP房位於樓上,視角開揚,整個舞台盡收眼底,而嘉玲表現興奮,一時親吻會場內娜姐的海報,一時霸氣高舉香檳,想不到見慣大場面的她為了娜姐都化身小粉絲,在微博高呼:「Crazy for you!」

 

  

 

 

 

來源:微博@劉嘉玲

 

其他相關熱話

>>>>大跳鋼管舞、披區旗!麥當娜亞博騷5大必睇位

>>>>台灣開騷問粉絲這是哪裡?但答台北也不對!麥當娜一句話令全場high翻天

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓