做阿Lam個唱嘉賓好搞鬼!小鳳姐5分鐘talk笑爆全場

文:
2016.02.01

林子祥一連四晚於紅館舉行《佐治地球40年演唱會》完滿結束,阿Lam每晚都請來不同嘉賓,大晒人情牌,而尾場更請到殿堂級歌后徐小鳳粉墨登場,小鳳姐一出場就大放笑彈,當阿Lam表示同小鳳姐過往已經合作許多次,小鳳姐就開玩笑埋怨自己邀請對方合作時卻遭托手踭,令阿Lam當堂口窒窒。

之後,扶住小鳳姐行的阿Lam稱擔心踩到她的裙尾,小鳳姐即時作出絕秒回答:「唔緊要,我畀人踩慣,我哋唔怕畀人踩,我哋經得起風浪,特別係我哋香港人,香港人係特別經得起風浪,香港喺最世界嚟講係一個最大方、最包容嘅社會,唔理你幾有錢幾窮佢都一一收晒你,所以我好鍾意香港,因為我係香港人,我係地地道道嘅香港小姐!」令觀眾拍爛手掌。

越講越high的小鳳姐更搬「Lam仔」上台,她對阿Lam說:「一路睇你嘅騷我本來有啲疑問,今日我睇完啲相之後終於解開晒,原來你嘅仔真係你嘅仔嚟!」說罷小鳳姐自己都忍唔住笑到跳跳紮,同身旁畀唔到反應的阿Lam形成強烈對比,觀眾就看得更開心,笑聲此起彼落,兩人其後合唱《星光的背影》等經典金典,令全場氣氛高漲。

影片源自Youtube,如遭刪除請見諒。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓