(真人真事)千祈唔好帶女友去環影影城!因為佢會當自己係小朋友!

文:
2016.01.26

文:藍橘子

 

  

 

女朋友小豆話,去大阪可以唔食大阪燒同章魚丸,但一定要去環球影城!我心諗「吓?唔係嘛,聽聞章魚燒好食到流眼淚嫁喎,點可以唔食…」

 

「係囉!你諗吓環球影城係幾重要呢!Yeah!」

 

「係啊Yeah…」呢一刻,女朋友好似宋世傑上身咁,死都拗返生。

 

其實我一早打算去環球影城,因為有我同佢都咁鍾意嘅《哈利波特》做主題嘅園區,女朋友為咗加深記憶,仲特登「邀請」我參加一至七集電影播放馬拉松添~

 

佢仲特別提醒我,話:「就算唔預約和服,都一定要訂環球影城門票同快證,聽聞哈利波特快證每日都有限人數嫁!」

 

「咩啊,又話和服一定要預…」我講到一半就知道發生咩事,唔訂和服都要擰甩個頭,萬一當日去到先話快證賣晒,我真係唔敢想像個後果會係點。

 

好啦,上官網登記做會員又搞咗一輪,終於成功訂咗飛,將個QR CODE印出黎,出發當日仲檢查咗5次自己真係有將門票同快證放入背囊,以防萬一。

 

當日,我同佢差不多樂園一開門無耐就到達,即刻就衝去玩咗哈利波特園區先(快證有預約時間),女朋友一入到去就完全融入咗個樂園嘅氣氛,又跑又跳。

 

「我哋鬥快去哈利波特園區吖,邊個輸邊個就係麻瓜!」講完呢句佢就一支箭咁衝出去。

 

「喂…妳衝咁快做乜啫,妳都唔識睇地圖…跟住我啦。」

 

佢死死地氣咁行返埋黎:「你個死麻瓜!」唔忿氣嘅佢一嘢搣落我背脊。

 

入到園區,梗係例牌要瘋狂影相啦~不過喺唔著和服嘅狀態下,佢仲好鍾意瘋狂咁幫我影相…

 

「你又話鍾意榮恩?你扮佢,我幫影你吖!」

「好啊!」我真係好鍾意榮恩,仲買咗佢支魔杖添。

「影多張。」

「哦。」

「你企呢度,擺另一個姿勢影啦!」

「無姿勢啦,不如我哋去第度再影…」

「呢度都未影完,你扮出魔法啦~」

「…」我聽佢講拎住支杖扮出魔法,但女朋友對焦又唔知點解特別慢,唔係對錯位就係手震,每次途人都會望晒過黎。

「得、得未啊…」

「Hold多陣,畀少少耐性!」

 

「係哈利波特去學校架火車啊!你快啲扮追火車,我幫你影!」

「呢度有隻怪獸,你扮驚吖~」總括黎講,佢好識得自己點樣「被攝」得靚,但就鍾意叫我擺奇怪姿勢影相。

 

除咗企定定影靚相,佢仲鍾意叫我影佢唔覺意行緊街、睇緊嘢、過緊馬路時候,影幅又自然又靚嘅相。

但係!!通常呢啲情況就出事!!

 

「呢張隻眼好似未訓醒咁嘅?」

「嘩嘩嘩!雙下巴出晒黎!」

「呢幅隻眼斜視之餘隻腳仲咁短…」

 

「咁妳又話要自然…」

「自然得黎要靚嘛~我平時係咁醜樣嫁咩?」

「梗係唔係,係我捕捉個時機太差!」呼~逃過一劫…

 

黎得遊樂場梗係要玩機動遊戲,小豆幾乎去每個地方旅行都會去當地遊樂場,但其實佢唔太玩機動遊戲,膽量介乎於110~120CM之間。咩意思?即係話若果個機動遊戲限制高度要超過120CM,就代表佢接受唔到個刺激程度。就連哈利波特個4D禁忌之旅,佢都話嚇到個心離一離,「好似真係飛咗出去咁啊!不過就好好玩~」呢類遊戲已經係佢極限,順帶一提,東京個迪士尼極限就係Space Mountain。

 

咁超過120CM嘅機動遊戲又點呢?佢會叫我上去玩…

 

「我會睇實你玩㗎,你玩完講個感受畀我知!」

 

我玩完過山車之後返去搵到佢,佢捂住個心口話:「頭先我望住你玩,好似自己玩咗咁啊!你頭先有乜感覺?」

 

「轉到好暈,我都唔知自己轉到邊,仲有離心力都幾勁,我而家有少少腳步浮浮。」

 

「你咁勁嘅!聽完你講我都有少少驚,我哋去玩另一個啦~」佢一邊拍心口一邊拖住我去另一個機動遊戲。

 

於是乎我又走咗去玩另一個機動遊戲,佢視覺上望住我玩,再加埋我事後描述嘅感受,綜合起來就代表玩咗個機動遊戲。

老實講,作為男朋友,有邊個唔想女友用望英雄嘅眼神黎望住你吖。

但其實…有時我都有少少淆底,只不過係死撐話唔驚。

每次同女朋友去遊樂場,見到佢成個小朋友咁,連自己都會暫時忘卻一切煩惱,傻吓傻吓咁笑足一日。

呢個就係同佢兩個人嘅化學作用,要好好珍惜一個令你變得白痴嘅女朋友。

 

作者其他文章:

>> (真人真事)千祈唔好畀女友著和服!因為佢會覺得自己好靚! 

>> 對個男仔講「傻瓜」,殺傷力一定大過叫BB或豬豬 

>> 點用電話最慳電? 

>> 倒數最重要是當我數到0,身邊是妳… 

>> 坤哥,一個努力的最好例子

>> 我帶咗《一蘭》食糖心蛋送嗰包鹽返公司做手信!

>> 每個人,都想要一個好似阿強咁嘅朋友 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓