右手係我女朋友

文:
2016.01.28

文:藍橘子

「我好嬲,我真係好嬲,
唔係因為呢個叫「大榴槤」嘅網偷我文。而係「大榴槤」呢個名得真係改得好難聽,仲有點解要夾硬幫篇文改個作者名呢?「右手係我女朋友」?!
好好笑咩吓?弱智!」

 
為咗令呢個Post更能夠廣傳開去,我決定用《右手係我女朋友》寫個故事!畀佢知道,得罪痴線佬有咩下場!

 
 
我叫阿臣,由細到大我都未拍過拖,自從睇咗一套動畫叫《寄生獸》之後恍然大悟,既然主角可以當隻右手係朋友,我都可以當右手係女朋友。再加上,我同隻右手相處咗廿幾年,佢服侍得我無微不至。
 
「妳…可唔可以做我女朋友?」我問右手。佢有啲震,掌心仲泛紅發熱,佢怕羞。畢竟係第一次同人告白,當時我都好緊張,成個人都震晒。
 
「唔答我當妳應承啦~」
 
拍拖真係可以改變一個人,由右手答應做我女朋友嗰一刻起,我覺得自己成個人都好似脫胎換骨咁,就連行步路都自信過人,為咗唔好影衰女朋友,我去咗U記買衫脫毒,女朋友幫我揀咗幾套衫,仲偷偷哋趁sales唔覺意跟埋入試身間望住我換衫,咁大個仔除咗我阿媽都未畀其他女性望過我身體,仲要係公眾場所,真係好刺激。
 
「啲嘢咁重,等我拎啦~」買完衫,我用左手將右手袋衫搶走,盡顯紳士品格。
 
我同女朋友發展得好順利,唔夠兩日就發生咗關係,自此之後就變得更加密切,我買咗好多飾物畀佢戴,又會幫佢化妝,搽指甲油,搽唇膏,不過佢好佻皮嫁,次次搽完唇膏都鍚到我周身唇膏印。前排仲儲夠錢同佢去咗日本旅行,去京都著和服影相,佢著住和服真係好靚,當日影咗成千幾幅相。
 
女朋友好鍚我,唔會阻止我買figure仲會同我一齊打機。當然我都好鍚佢,唔想佢太粗勞,所以我連寫字都開始轉用左手,唔用筷子轉用叉食飯。
 
光陰似箭,我同女朋友一齊咗半年,亦同居咗半年,所有情侶會做嘅嘢我哋都做晒,我覺得…係時候應該畀個名份佢!我下定決心,將屋企所有figure同漫畫都變賣晒,雖然女朋友無出聲,但我知道佢唔鍾意我成個毒男咁,正如好多女仔都唔鍾意一樣!除此之外,我仲開始每日跑步,每星期去健身,執返靚個package,將自己改造成阿臣Mark II。
 
到我認為自己已經配得起女朋友,就瞞住佢買咗一隻鑽石戒指同一隻結婚戒指。反正佢戴等如我戴,考慮到結婚同將來嘅開支,所以婚戒我只買一隻。
 
相識紀念日當天,我同佢食完個好浪漫嘅燭光晚餐,就帶佢去中環碼頭坐摩天輪,當摩天輪去到最高位,我就拎隻戒指出黎向佢求婚。
 
「Will you marry me?」
 
女朋友無出聲,只係默默咁伸隻手出黎…我亦輕輕咁幫佢戴上求婚鑽戒,好彩!尺寸非常適合!證明我都好瞭解我女朋友。
 
求婚成功之後,我隔日就立即帶埋佢去婚姻註冊處登記排期,我仲以為人生會一帆風順,估唔到…就喺呢個咁重要嘅時刻,會遇上阻滯。
 
「先生,你咁樣我哋唔可以幫你辦理結婚手續…」註冊處職員。
 
「你係咪歧視同性戀?你講!」
 
「唔係…」
 
「咁點解啊?!我連婚戒都買埋!」
 
「先生!一個人係唔可以結婚嫁!」
 
「……」我靜咗,我唔識答。
 
「呢個咪係我未婚夫囉!你盲嫁?」突然間,旁邊counter有人爭執緊。
 
「小姐,妳隻手同妳只能夠當係一個人…」我望過隔離,有個女仔佢左手套住一個Minion公仔。
 
「佢有名嫁!佢叫阿Bob啊!」女仔理據力爭。
 
我雖然唔認識個女仔,但我一望見佢,就知道發生咩事…於是,我行埋去。
 
「小姐,不如我哋結婚。」
 
個女仔望住我,又望一望化咗淡妝,戴住隻鑽戒嘅女朋友,佢都立刻察覺到,我係同佢同病相憐嘅人。
 
「好,我同你結婚。」就係呢個衝動嘅決定,我同咗一個有相同遭遇,但未見過面嘅女仔結婚。個女仔叫善兒,佢都同我一樣,男朋友阿Bob前幾日同佢求婚,然後就立即衝過黎註冊結婚。我隻結婚戒指唔啱善兒戴,佢買隻戒指對我黎講亦都太細隻,所以我哋戴返自己買畀自己嘅婚戒。
 
「不如,畀我未婚妻,同你未婚夫互相認識一下。」我提議。
 
善兒除低咗隻手套,緊緊拖住我隻右手。嗰一刻,我好似如夢初醒,眼前嘅迷霧豁然開朗咁。我望住善兒,從佢羞澀嘅表情得知,佢亦都係一樣。我第一次拖住女仔隻手,感覺同拖住自己右手完全唔同…嗰一刻,我先知咩係戀愛。我漸漸忘記咗前度女朋友,善兒亦無再戴Minion手套。
 
由於我同善兒已經係正式夫婦,亦開始同居,我哋好似一般夫婦咁享受住甜密嘅二人世界。一年之後,善兒仲懷有我嘅愛情結晶添。
 
婦科醫生話,懷孕期間,盡量唔好有太劇烈嘅運動…為咗BB著想,我當然聽足醫生吩咐啦。
不過,有一晚我放工返到屋企沖涼,我前度女朋友突然出現黎搵返我!!
「唔得啊!我已經有老婆,我好快仲會做人爸爸添啊!」
佢話只係想同我回味一下以前,絕對唔會話畀我老婆聽。
嗰晚,我喺浴室…出咗軌。
 
(完,覺得好睇請share,畀多啲人知道「大榴槤」惡行)

 

本篇圖文獲作者藍橘子授權刊登,未經准許,請勿轉載!

藍橘子Facebook:https://www.facebook.com/BlueGodZi/

 

作者其他文章:

>> (真人真事)千祈唔好帶女友去環影影城!因為佢會當自己係小朋友!

>> (真人真事)千祈唔好畀女友著和服!因為佢會覺得自己好靚!

>> 對個男仔講「傻瓜」,殺傷力一定大過叫BB或豬豬 

>> 點用電話最慳電? 

>> 倒數最重要是當我數到0,身邊是妳… 

>> 坤哥,一個努力的最好例子

>> 我帶咗《一蘭》食糖心蛋送嗰包鹽返公司做手信!

>> 每個人,都想要一個好似阿強咁嘅朋友

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓