結婚使費AA制港女感擔憂 網友:接受不到不如不結

文:
2016.01.14

結婚乃人生大事,亦是不少女生的夢想,本來想起都開心,不過一考慮到結婚大筆開支,就可能令人卻步,如果結婚使費AA制,你又掣唔掣?

網上配圖: lovebrewedstrong

有位女網友話同自己男友已經到了談婚論嫁地步,男友希望彼此共患難,結婚使費當然要開心share,之不過女網友就唔係咁睇,她認為結婚最大支出離不開婚紗、戒指,一想到AA制,就覺得同自己買戒指給自己無分別。







網友各有意見,有人怒插女網友一蚊都不願意付出是「港女性格」,指她今日不肯AA制,將來亦不肯共患難,但另一方面,有部份人則予以同情,力撐女網友觀點,認為連婚戒都要自己掏腰包,實在對女方是一大遺憾,又言如果男友只是因為計算過才想到結婚使費AA制,實在好極有限。

其實結婚支出豐儉由人,有聰明的網友就提供多個解決辦法給這位小姐,例如按雙方收入決定支出比例,另外,旅行結婚亦是一條出路,不過似乎較多網友都話如果女網友不能接受AA制,就不如不結,又叫女網友如果想一蚊都不用付出,還是另覓有錢男友罷啦!





 

來源:香港討論區

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓