G-Dragon IG相出賣隊友 現實裡的BIGBANG其實都是這樣子

文:
2016.02.04

在舞台上大放異彩的韓國天團BIGBANG,私底下同原來同好多年青人一樣,一有空檔就機不離手,化身「低頭族」,最近G-Dragon在Instagram出賣隊友的真面目,照中的T.O.P、太陽、勝利和大成都是零交流,太陽以騷腿的誘人甫士半躺在地上低頭睇手上的朱古力,T.O.P和勝利則非常專注低頭睇自己部手機,似乎大成因此被其他人冷落,G-Dragon更說:「這就是現實」,令粉絲哭笑不得。

 

查實BIGBANG成員最鍾意用手機做咩?相信都是玩自拍,你看看G-Dragon和其他成員玩自拍apps惡搞自己玩得幾開心就知啦! 

無論係大成,

 

係老么勝利,

 

係隊長G-Dragon,

係太陽,

定係靚仔T.O.P.都鍾意惡搞自己!

G-Dragon

 

 

圖:G-Dragon Instagram

 

其他相關熱話

>>>>T.O.P.美女家姐靚樣曝光 被讚似洋娃娃

>>>>T.O.P.扮「蛋黃哥」IG洗版 粉絲:係咪飲醉酒? 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓