潮文《申請綜援全攻略》 教出三糧其實唔難!

文:
2015.02.26

文:仙人掌妹妹

財爺尋日公佈財政預算案,領取綜援人士嚟緊會有得出三糧(係三糧!!!),小妹不禁對住自己份糧單唏噓一番……look look 手機,見到小姓奴《一日之計在於晨》不滿今次預算案,於是在其fb專頁寫了篇《申請綜援全攻略》,教人索性都申請綜援一份,攻略多多搞笑,少少實用,可以同大家分享一下。

 

1. 《斷六親》

由於申請綜援時係以家庭做單位,想避過所有麻煩成功申請,作者表示首先就要斷六親!因為屋企總有啲「有骨氣」人士阻住你發達,而且多隻香爐多隻鬼,越多人申請,金額就分得越薄,蝕哂。要斷六親,你可以簽份「父母不供養自己證明書」,社署問起就租間$1500劏房,表明父母唔養自己先搬出去住。全家以個人做單位去申請,唔使計都知道多啲錢啦!

2. 《辭職》

第二步就係要通過入息審查,攻略教路,申請前要先辭工,有綜援後就可以不勞而獲!如果同個上司熟,仲可以叫佢寫封信,證明你「因智力問題不能完成工作」,遲啲有用。

3. 《洗底》

除了入息審查,當然唔少得資產審查。作者教申請前要洗哂戶口的錢,賣哂所有股票、外幣同黃金,記得係要洗哂唔好「轉贈」俾家人或朋友,因為社署會追到3年內賬目。有樓都賣埋佢啦,有綜援使乜做樓奴。

4. 《準備家訪》

申請完社署就會安排查家宅,就得收埋哂所有值錢東西,唔好漏咗高達!作者話,想穩陣就學番兩句「內地用語」傍身,要將牛肉講哂牛油喎,但真正的新移民勝數始終會高啲囉…

5. 《申請後福利》

成功申請後,你每月就可以得到$2070標準金,生多幾個細路連租金、水費、排污費都有特別津貼;住屋方面,只要唔好租過$1500的屋就無問題,傻豬嚟嘅,$1500又點會租到樓呢!所以,作者就教你瞓兩日天橋底,再同社署反映,咁就可以大大增加上公屋機會啦!跟住再拎住張綜援紙,原來連病都唔使驚,在公立醫院睇病完全免費,仲可以賣番醫生開的藥俾藥房,無本生利(咁都得?)。嫌唔夠錢用,你仲可以打斷哂手手腳腳,拎埋殘疾津貼!

6. 《申請後被搵工》

此時此刻,你應該已經un un腳生活無憂,但作者話社署唔係善男信女,它會迫你參加培訓乜乜乜同實習工作,迫你出去搵工。部署咁辛苦?點可以被打亂如此安穩生活呢,這時候,Step 2那封「因智力問題不能完成工作」證明書就有用啦,社署仲分分鐘俾多筆錢你去睇心理醫生添,諗起就爽!

最啜核的是這份《申請綜援全攻略》特別提醒,綜援有離港限制,一年唔可以離港超過56日,未必夠你去5次歐洲旅行,但唔緊要啦,近近哋,去10次台灣咪得囉! 

 

如果…我話如果咋,如果小妹做足哂以上步驟,拎到的綜援金額夾埋慳到的錢,會唔會多過份糧呢?嗯,做人都係唔好有太多幻想......腦細又催我稿喇,bye!

來源:https://www.facebook.com/onedayopenfromtheson/photos/a.179440318771634.44886.155880857794247/811795645536095/?type=1&theater

相關連結

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓