9月乸、10月公!食大閘蟹前要知道的13件事

文:
2015.09.27

文:cc

10月就快到,月餅都未食完,已經要趕住食大閘蟹啦!坊間愈來愈多地方有得買大閘蟹,不熟識的話小則被騙買貴蟹,大則痾嘔肚痛。小編為了令廣大讀者食得精明一點(加上自己想食蟹),特意在陽澄湖開湖捕獲大閘蟹之時去到蘇州,訪問當地蟹農,食蟹前就看看以下跟大閘蟹相關的小知識吧!

養蟹

1. 大閘蟹的一般來自陽澄湖、太湖,近年外國亦開始設有養殖場。

2. 一隻靚的大閘蟹會脫殼6-7次,每換一次殼就大隻一點。

3. 大閘蟹會食魚仔,有傳聞陽澄湖大閘蟹的蟹膏較黃,是因為他們吃粟米。

4. 陽澄湖的湖水是活水,干不斷流動,所以比其他湖清澈,蟹的品質自然較好(轉述自陽澄湖蟹農,信不信由你)

5. 今年4月的溫度轉變快而大,大閘蟹的收成下降,大蟹會貴一點啊! 

 

揀蟹

1. 放於雪櫃內的大閘蟹會處於「睡眠狀態」,用手指輕輕篤一篤蟹殼,反應多少可反映新鮮、生猛程度。(被店員罵的話不要說是小編教的)

2. 自己買蟹回家煮的話,可以留意一下大閘蟹有沒有扣着「防偽戒指」。

3. 可利用戒指致電供應商查證大閘蟹的真偽。不過,原來網上都有賣假的「防偽戒指」,不用$1已經有一個…買蟹還是幫襯一些有信譽的商店吧!

4. 公蟹較大隻,蟹肚有一個三角形;而母蟹較細隻,蟹肚呈圓形。(留意紅圈部分)

 

食蟹

1. 雌蟹的蟹膏較實、味道較香,質地有點似蛋黃,;而公蟹的膏就稀一點,看起來較澎湃,打孖食一公一乸就最好不過!

公:

母:

2. 雌蟹比公蟹早成熟,9月先食乸,10月中打後再食公吧!

3. 香港人一般都會蒸蟹,原來上海某些地區習慣用滾水烚。(小編覺得好浪費呢…)

4. 食用時配上薑茶可以去除寒氣,或者喝點黃酒都不錯。(這些酒一般都比較烈,要慢慢飲啊~)

>>>>> 即看各間餐廳供應的大閘蟹套餐 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓