2014 大閘蟹入貨小貼士

文:
2014.09.24
文: nith 
 
 
 

 過了中秋要食蟹。今年大閘蟹季開鑼,應該幾時食、點樣揀? 看看今年食蟹小貼士,然後立即約齊人食蟹!

1. 今年蟹價平過上年!
 
  
 
問過位於灣仔的大閘蟹老店三陽泰葉先生,今年太湖大閘蟹天氣好,所以產量好,而且因為中國大陸提倡廉潔,今年買大閘蟹送禮的大陸客大大減少,故此蟹價比上年平了一成,例如較多人買的四至五兩中價蟹,每隻一百元以下有交易,唔駛捱貴蟹。

2. 而家食雌蟹,月尾食雄蟹
 
 
 
大閘蟹有「九月雌,十月雄」的時令定律,中秋過後,急不及待的蟹客可以開始食雌蟹了。香港人普通愛吃雄蟹,銅鑼灣老三陽的店員指,想食最爆膏的雄蟹,可考慮月尾才入貨。

3. 揀蟹要睇蟹肚
 
 
 
想知隻蟹是否真的來自上海,還是被其他大陸地方的蟹混水摸魚,三陽泰葉先生說買蟹時留意蟹的肚,是否潔淨偏白。不過,也要提防「過白」的假貨「漂白蟹」。(正貨如圖 4 所示)

4. 大閘蟹偏寒 勿跟啤酒

啤酒也是寒涼之物,混在一起會寒上加寒,所以我們食完大閘蟹後都要喝薑茶驅寒。
 
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓