立即試食 麥當勞唧唧芝士薯條

文:
2014.09.26

 

自從福喜事件之後,麥當勞真係好積極想挽回聲譽,可惜吃力不討好,繼上月新產品「蘋果批新地」被發現太少雪糕,會貴過分開叫一個蘋果批加一個新地撈埋,今日 (9月26日) 新出的「唧唧芝士薯條」,食寢評語好壞參半,我決定親自試食一次... 

 

今日,打算與其餘六人一同嘗試一次唧唧薯條。入到門口,一望老麥職員頭上的餐牌,價錢$15,我問職員,個薯條咩size,佢話係一個中薯條,一個中薯條都只係$11,包芝士同煙肉要四蚊。

買外賣回來,薯條用蝙蝠俠薯條盒載住,甚有心思,原個中薯條掉咗落去。 

然後,我只見到一個芝士包... 咦,說好的煙肉呢? 然後我搵埋袋底,都唔見有煙肉,不妙,職員畀漏咗我。 

「啪!」唧開芝士包,車打芝士醬即被唧出,一條條唧出來。

 

雖然無煙肉,繼續試食時間,一評車打芝士醬。車打芝士味道唔算濃,咸味多過芝士味。其他感想包括「嘉頓芝士夾心餅似乎更加濃味,仲有塊餅食,呢包芝士唔抵食」、「味道唔夾,薯條已經好咸,加埋個芝士醬仲咸。」加上無說好了的煙肉,味道好寡。

在場共七位試食陪審團,裁定唧唧薯條唔抵食,芝士味唔夠... 不過個盒都OK,有點安慰。

希望大家試食的時候,望望Staff有無畀齊煙肉脆脆同芝士,同埋叫薯條少鹽。 

文: Miii

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓