【繼續煲】麥浚龍歌曲精選 愛Juno必聽

文:
2015.07.24

收到可靠情報,由於今個星期全港市民Facebook已經畀《羅生門》佔領,香港政府(好似係)有意將今個星期定為麥浚龍周(Juno’s Week),為咗響應呢件盛事,小編就嚴選咗Juno嘅一啲作品一齊重溫!睇得出Juno出道至今變化好大!
 

 

1.《有人》

「難得 有人待我這麼好 如此照料週到 何事我又要讓人 最苦惱……」

當年一出道嘅Juno已經好多Fans (一定係)!

2. 《沒有人》

「原來沒有 從來都沒有 纏綿邂逅 完全虛構 那一刻含情回眸 原來是我妄想裡的那點綠洲」

Wyman又一拳打落嚟,原來冇人待你這麼好:(

3. 《濛》

「如果看著我不妨濛一點 完全望表面或是未完善 容顏若可隨年華磨損 你要那種溫暖 何曾由我用我的咀臉 和眉目兌現」

 又係一隻默默守候的兵!

4. 《借火》

「不渴望 你不要令我多幾多渴望 你只要為我點一點火 然後讓我 此刻至少可度過」

愛情是否只得一支煙的時間?熄滅了如何再點燃?

5. 《 寫得太多》

「慾念願望聽得太多 越會想重頭開始的走過 感官都開了 以後沒煩囂 但我竟聽到誰在唱歌」

同倫永亮大師合作夠晒有新意!

6. 《雌雄同體》

「我的香煙 借給你抽兩天 然後期望你心裡就有我的事 或者會變性 當我接近你一點 你的新衣 借給我穿兩天 難道要換性別 至得到你體驗 寧願接近到 當你詫異 伸我舌尖」

Juno呢首歌開始啲黑暗味出緊嚟!周耀輝寫性別議題果然有一手!你想做男人還是女人 ?

7. 《第三身》

「由一個加上一個 突然又多一個 一唱一答 尚有一和 如超我本我真我 立場上有分別 開會(選舉)將會亂更多」

Juno喺《Chapel of Dawn》呢隻碟後已經完全轉化成一個暗黑型格歌手。

8. 《成魔之路》

「黑色的月亮在照耀我 (已經伸開爪 長出角) 黑色的佛像在伸手招我 (還在叫餓) 黑色的大道在帶著我 踩爛花朵走過河 (這一邊枷鎖 假使太多 走過河)」

Juno嗰種陰沉黑到好似魔鬼咁!

9. 《超生培慾》

「不懂反應也好 不懂跑跳更好誰 想漫步 誰想步入殊途」

雖然個旋律好Sweet,但其實首歌係講一個戀母+戀屍嘅故事,仲搵埋蒼井老師拍MV,意識非常大膽。

10. 《弱水三千》

「汗滴在血海紅不紅 散聚後味道如茶濃不濃 那是快感還是痛 深海裡永遠看不通」

好虛幻嘅一首歌,又充滿佛理,要慢慢品嚐。

11. 《耿耿於懷》+《念念不忘》+《羅生門》3部曲

「難道沒練習太耐 感覺都追不回來」

「那故事倉猝結束 不到氣絕便已安葬 教兩人心裡有道不解的咒沒法釋放」

「最動人時光 未必地老天荒 難忘的因你太念念才難忘 容易抱住誰十年 最難是放」

不解釋喇!如果唔係要寫首叫《講得太多》!

12.《 Fire!! 》

「在我眉眼裡 像有個火堆 全部夢想趕緊追 我永遠銘記這一句 Get a fire power」

Juno咁型原來都有唱過《數碼暴龍4》主題曲!

13. 《愛上殺手》

「愛上殺手 超過限期後 除非今天你手槍生銹 我怎得救 何時下手 請決定時候 如子彈足夠 攤位裡的木偶 多準確無敵手」

你冇聽過呢首唔好話畀人聽你鍾意Juno!我連隻舞都識跳!

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓