無印+UNIQLO 混合版?內地雜貨店「名創優品MINISO」南下香港

文:
2015.01.05

 

內地品牌「名創優品 Miniso Life」南下入侵香港!大家會否覺得這間店有種似曾相識的感覺?似UNIQLO?無印良品?還是大創DAISO呢?其實通通都不是,名創優品 Miniso Life 2013年在大陸開業後很快走紅,它的店舖設計風格、LOGO、膠袋等都與前面提過的三間日本品牌極其相似,小記認為相似度可達99.9%,所以怪不得別人說它是山寨版。

 

「名創優品 Miniso Life」香港分店暫有4間,分別位於元朗、荃灣、觀塘及油麻地。小記早前到過元朗大馬路店視察,店舖面積不大,貨品主打家居生活雜貨,由化妝護膚品、貼身衣物、頸巾、充電器、玩具、文具、煮食用具都有,價錢由15元起。部份貨品如充電器、嬰兒用品會標明「日本公司監制」的字眼,相信用意是令用家買得安心,不過翻過貨品的後面,大多都寫明是中國製造的,信唔信得過,這點交由消費者自行決定了。 

雖然中國製造,星期日(視察當日)店舖人頭湧湧,一直有慳家本色的小記,當日都執到少少寶,不妨同大家開心Share! 

1. 暖貼(10枚) $15

天生怕凍的小記,暖包暖貼都用得快,所以買左包試!

 

2. 頸枕 $15

元朗店的頸枕位置非常易搵,入門口就見到。顏色多,摸上手質料都唔差,唔會有拮到肉的感覺,非常適合鍾意坐廉航的朋友。

3.公仔模煎鍋 $15

公仔煎鍋有、牛豬、熊仔三款模,唔貴可以買個返屋企試試會唔會癡底,唔好用都唔會心痛。

4.地毯 $15 

地毯圖案非常可愛,背後設有防滑膠底,Size 不大,適合放係自己房。

5.耳機 $15

如果唔走求高音質的聽覺享受,這裡有很多可愛的耳機。圖中間及右邊的耳機像小盆栽的樣子,很可愛呢。

6.抹布/毛巾 $15

100%棉質抹布,印上可愛的圖案,為生活加添一份色彩。

 

「名創優品 Miniso Life」香港分店地址:

 

文、圖: ca

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓