14件學生時代恨到流口水的潮物 但可惜現在有錢了,又過了想買的年紀

文:
2015.07.08

文:Marcus 

上次同大家數過一啲必追潮牌(重溫:《學生時代一定追過的8個潮牌 但今日再拿出來你未必敢再著》,好似Crazyroom同BGW,不過有讀者投訴話一啲共鳴都冇,事關佢學生時代實在太有錢,佢寧願唔食飯,問朋友借錢,呃阿媽錢都要買今次介紹這堆貴嘢,上次的完全睇唔上眼,不如你哋又睇下你哋有冇曾經恨擁有下面呢啲潮物想恨到發燒?

1.agnes b三用袋

價位:$1500-$2000

實用就真係幾實用,不過就一班有成四、五個人撞袋,成日都搵唔返邊個係自己嘅!

2.Gregory 花花袋
價位:$1500-$2000
開頭小編有啲男仔Friend會覺得花款太姣,不過越來越多人用,佢哋又照去跟風了!

3.Bathing Ape鯊魚褸+鞋
價位:>$3000(鯊魚褸)/~$1500
成堆猿人放在身的感覺真係有一刻令你以為自己去咗原宿!至於鞋款,當年瓊華同潮特啲鋪都放曬喺櫥窗,充斥住閃令令膠味!

4.Stussy Tee
價位:$300-$500
相對上,呢個牌子比較平,一件Tee$300都買到,最緊要大大個Logo「Stussy」寫在前面,就好似寫個名喺額頭咁,係人都知你型!

5.Comme des Garçons心心Tee
價位:$800-$1200
淨係話畀人知你件Tee由川久保玲設計都夠勁 (雖然好多人唔知個Brand係邊個),Tee嚟講,真係幾貴,都係嗰句,個心心最好越大越多人見到越好!

6.Gucci Monogram系列
價位:$3000-$4000

當時來說二千零蚊就買到個Gucci袋真係好威威,好多仔仔以為自己好型揹個袋在心口,而家睇返就感覺MK了!

7.Alviero Martini 地圖袋
價位:$1500-$2000當年有些同學同媽咪講上地理堂要用地圖就買了呢個袋(好似係)!

8.Polo綠格袋
價位:$1500-$2500
曾經睇好呢個款壽命會長,點知都係被Out,而家仲見好多特買場買緊呢個款的老翻!

9.EVISU大M牛仔褲
價位:~$3000
當其他人追緊Levis(當然Levis都可以好貴),你殺出一條EVISU,你話你幾咁潮,著EVISU,一定要後面個Pat油由左腳底畫到右腳底,包保你在街頭我在街尾都見到你!

10.Y-3 Messenger袋
價位:~$2000
Y-3係著名設計師山本耀司(YohjiYamamoto)同adidas合作嘅品牌的,Y代表YohjiYamamoto,而3則代表adidas Logo嗰3條線,呢個款純黑色顯得佢嘅低調,中間大大隻字膠製Y-3 Logo又可以展示到你嘅高調品味!

11.fragment design x Nike Air Force 1
價位:~$2000
我知你就係有大把錢,鍾意畀多成千蚊買個閃電Logo,OK,你贏囉!

12.Undercover大頭鞋
價位:~3000
人人都著Converse,我又著咪好冇面,緊係要用幾千蚊買對日本仔貨啦!

13.Supreme 背囊
價位:$1500-$2500
一個背囊加一個Tag就盛惠成二千蚊,錢真係好易賺!你識咩,呢啲叫簡約!

14.VISVIM背囊+鞋
價位:~$5000

又係藤原浩,如果唔係佢支持,呢個牌子會紅咩?你班友會用幾千蚊買咩?眾多牌子之中,佢應該係最貴嗰個!

重溫:《學生時代一定追過的8個潮牌 但今日再拿出來你未必敢再著

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓