T.O.P.扮「蛋黃哥」IG洗版 粉絲:係咪飲醉酒?

文:
2016.02.02

韓流天團BIGBANG的朋友可能都知道成員G-Drangon、T.O.P、太陽同勝利都有玩Instagram的習慣,論到相片風格最突出的成員就肯定非T.O.P莫屬,一般偶像更新IG主要都是上載日常照,而在T.O.P卻喜歡上載一些藝術作品照,但這樣都未算特別,今早T.O.P竟在兩小時內狂post十多張「另類藝術照」,將自己惡搞成蛋黃哥的樣子,搞笑指數絕對值十粒星!而且他越post越興奮,還將相片切割成九宮格甚至更多格,令整個畫面都被「蛋黃T.O.P」洗版。

 

尋晚T.O.P已經上載過一張惡搞隊友大成的照片

 

想不到今日他連自己都「唔放過」

 

 

 

隊友大成都「被客串」於T.O.P的惡搞相中,他昔日在電視節目中的裸上身做出驚恐模樣的截圖亦不時出現於惡搞圖中,不過T.O.P只在留言提到「BangBangBang」和以韓文寫上「天線得得B朋友你好」,實在令人諗爆頭都唔明白咩意思,有粉絲留言問其實oppa是飲醉酒、食錯藥還是被黑客入侵,不過,無厘頭一面可能都是T.O.P俘虜粉絲的另一種魅力!

 

 

來源:IG@choi_seung_hyun_tttop

 

>> 少女IG示愛 T.O.P 宇宙級自戀回覆令粉絲笑爆 

>> 金鐘國台灣惡搞光洙 長頸鹿以最意想不到的方法報復

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓