文: 9527
2016.06.17

 文:求其花 

圖:Flickr@Vincent Anderlucci

所謂命中注定,其實即係等上天配給。

對於大部份人黎講,悠長嘅戀愛歷史裡面,同自己拍拖嘅多數係同學或者同事。由十幾歲開始,經過繁複而無乜新意嘅曖昧過程之後,終於得到屬於自己嘅初戀,開始體驗拍拖嘅滋味。

拍拖學到嘅第一件事,就係知道拍拖原來係一件要學嘅事。兩個人相處,性格需要磨合,對方唔會每件事都包容你,過完熱戀期之後,大家開始有爭執,各持己見,鬧完交又唔知點去維繫感情,鬧交,唔夾,咁咪分手囉。三日一小嘈,五日一大嘈,捱到心灰意冷,大家都試過。

過左兩三段類似嘅感情,終於發現呢個世界唔會有天造地設,而係每對情侶慢慢去適應對方,從而成為最適合對方嘅人。你好開心,忽然間,好似通靈咁知道世間嘅真理,心入面發誓下段感情一定唔會再衰,於是你重新出發,再嘗試把握另一段感情。

之後,你先至發現,原來呢個新對象,個性重係幾年前嘅自己,鬧交唔夾咪分手囉,你無底線咁去包容每件事,最後發現所謂伴侶,就好似一男一女,對腳縛埋一齊玩二人三足咁樣,話知你自己可以行得幾快,只要揀錯Partner,最後都係會仆街。

經歷各種轟轟烈烈嘅橋段,打女人呀、出軌呀、爛賭呀,容忍嗰一方終日以淚洗面。你開始明白到人類世界都會有天敵,你可以狠狠咁傷害一個人,下次就到你被人玩到體無完膚。物競天擇,適者生存,我地黎到呢個叢林,裡面有打女人嘅暴力狂、有呃錢嘅賤男、有人盡可夫嘅淫婦……爾虞我詐,綠帽橫飛嘅世界好可怕,有時你會覺得唔知點去適應呢個世界,你開始唔識睇人,你好迷惘,你期望下一個會更好,但偏偏等極都等唔到,學拍拖,又學極都學唔好。

大家都喺度等緊,大家都喺度搵緊。

 

我有一個經歷,當時舊女友訓喺我旁邊,問我:「如果要用一首歌,去記念我地呢段感情,你會揀咩歌?」

「尋找他鄉的故事。」我唔知首歌係咪真係叫尋找他鄉的故事,總之就係嗰首主題曲,我好記得我吹埋口哨扮片頭嗰啲笛聲。當時我喺度諗,我真係一個好幸運嘅人,上天竟然比我遇到咁完美嘅女朋友,我有種「踏破鐵鞋腳爛埋,終於比我搵到啦」嘅激動,我知唔押韻,但我開心,我唔理。

「下……你不如揀另一首……或者一句啦……」前女友好唔滿意,我估佢想我答「已經愛定你流亡情海裡沒陽光沒空氣」之類嘅轟烈野,我唔記得最後我答左啲咩,我記得嗰段時間好甜蜜,真係好似見個面就唔洗食飯咁。

但最後我地都係分左手。

然後佢開始喺Facebook度貼LMF首「愛是……」Status quote左其中一句「真愛只會出現響螢光幕度。」佢最後答左自己問嘅問題,好多年後我想以朋友身份搵返佢,佢已經唔覆我。

 

每個情人都只會出現喺你人生某一段時間裡面,而最終你會因為某啲事而失去對方──佢太幼稚、你太花心;佢脾氣太差、你實在太窮。或者再簡單啲丫,最適合你嘅人喺你十歲嘅時候出現,OK當你地可以順利喺埋一齊而無人反對。當你廿五歲結到婚,再當埋結婚之後就過住幸福快樂嘅日子……

我「當」左咁多樣野,淨係要你守住佢十五年,呢個社會,呢個世代,成功率有幾大?

所以我有時會覺得愛情好兒戲,愈來愈多情侶拍拖不過三年就結婚,如果結婚係一個終點,我指可以睇為身邊嘅伴侶唔會再換嘅話……

邊個幸運拎到最後張籤就贏囉,就係咁簡單。

搭配返時下結婚嘅年紀,粗略咁講,25-30歲遇到嘅伴侶好大機會同你步入教堂,而按返文首所講,大部份人嘅情人都係來自同學或者同事,咁你明唔明我意思?

同學或者同事,外貌接受到,性格同學歷唔差太遠,大家心智都準備好,而 經濟上又容許成家立室……如果再加埋道德價值,姐係只能係雙方同時單身,你先可以揀,唔容許任何橫刀奪愛嘅話……

可以選擇嘅,可能真係五個都唔到,再加埋你揀人,人揀你,最後留得低嘅,就會係你嘅丈夫或者太太。

呢種緣份,或者話呢種命運,配合「愛情」本身所裝載,偉大、崇高而充滿自由嘅包裝,「Will you marry me?」呢個彷彿充滿選擇嘅問題本身,係個黑色幽默。

特別當你明白到,一次命中注定嘅結合,本身亦都代表無數次命中注定嘅失散。
特別當我明白到,花夫人,本身只代表最岩Timing出現嘅人,而未必係我最愛、最愛我、或者最適合我嘅人。

可能人生就係因為有咁多無奈,先會創造啲詞語,去代表啲不可抗力,然後將啲責任卸晒落去,人先唔會咁難受。

 

所以每次分手,無論係我飛人定人飛我,我心入面都會諗……

「我地無緣份掛。」

 

本篇圖文獲作者求其花授權刊登,未經准許,請勿轉載!

求其花 Facebook:https://www.facebook.com/whateverfa/

 

作者的其他文章:

>> 像南記酸菜般的男人啊!

>>

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓