唔等Pokemon Go!大家都轉玩這隻超上癮的走路遊戲.......

文: 9527
2016.07.18

 

   

等亞洲地區推出Pokemon Go等到悶,不如玩住另一個遊戲Steppy Pants先!每個小朋友細細個行商場的時候一定有玩過一個無聊但刺激的遊戲,就是不凖碰到地下階磚的線,要一步一步小心地走!玩過的朋友對Steppy Pants一定不陌生,Steppy Pants就是模擬走路遊戲,用手指力度控制步伐,走路的時候若然碰到地上的線便會跌倒甚至死亡,輸了還可以把你跌倒的圖片傳送給朋友,非常搞笑!

 

別以為走路很容易,除了要避開地上的線之外,一路上還有不同的障礙物,玩這個遊戲用來消磨時間一流,而且絕對會玩上癮!

 

賺到錢還可以轉換一下角色造型!

 

不過Steppy Pants暫時只供IOS下載,Android的朋友要再等一下!

>>IOS下載 

 

 

 

圖片來源:Facebook , Appstore

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓