80、90後實玩過!10大兒童遊樂場經典遊戲

文: 尋玩人
2016.08.02

歡樂天地、出奇老鼠、繽紛樂園、小熊國以及今日仍有多間分店的冒險樂園...這些室內兒童遊樂場8、90後細個一定有去過。還記得當年擲彩虹、玩碰碰車玩到唔願走的日子,一些遊戲機更是每次必玩的,以下10個遊戲能勾起你的童年回憶嗎?

1. 扑傻瓜機

打蟹、鱷魚都玩過,就算會打到隻手又紅又痛都要繼續玩! 

 

2. 推銀機

時代經典之一,是令人超級上癮的遊戲!宜家連Apps都有得玩,不過小編還是喜歡到場看著一堆銀被推下,感覺好有成功感。

 

3. 籃球機

一定要一班朋友去鬥高分,然後再一齊笑玩得最低分嗰個。每次玩都會想自己快高成大。

 

4. 大力士

遊樂場不時傳來「嘭」的一聲巨響,便知道有人在玩「大力士」。男仔玩呢個如果好高分的話通常都會好高氣勢!

5. 叮噹車

小時候會覺得揸車是一項超型的玩意,未夠高玩碰碰車都要玩返轉叮噹車過吓手癮先。

6. 擲彩虹

明知擲中的機會不大,都會手痕好想玩,不經不覺間,整袋滿滿的代幣已經所剩無幾......

 

7. 碰碰車

坐上車會幻想自己係F1賽車手,但其實......咪又係係咁同人撞嚟撞去。

 

8. 圈玻璃樽

睇人地玩覺得好簡單,就係將個圓圈掟去套住個樽,未玩時會覺得自己一定會中晒,點知一個都圈唔中! 

 (圖:FB@荔園)

9. 滾球

每一次碌個波之前,都話俾自己知我一定可以碌到入最高分個圈,但每一次入咗最低分個圈。

 (圖: FB@chuckecheese) 

10.氣墊球

呢個係一個需要身手、眼界、敏捷度的遊戲,只可惜小編三樣都冇,所以次次玩都係輸但又好鐘意玩。

  

下頁:實有一個你玩過!11個紅極一時手機遊戲 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓