14款必掃小食甜品!美食博覽精選食到飽(Round 2)

2016.08.11

去美食博覽前一定要「留肚」,由展覽館的一邊,一直掃到另一邊。事不宜遲,立即開始「美食博覽精選食到飽(Round 2)」! 

 

獨家發售棉花厚多士 $30(攤位編號:1E-A10)

抹茶軟雪糕以外,阿波羅今年更帶來從未亮相「棉花厚多士」!正立方體棉花糖驟眼看起來似一磚豆腐,輕烤過表面金黃;「厚多士」有兩款口味,內裡分別夾着柚子和石板街雪糕,表面再淋上韓國柚子醬和朱古力醬,賣相超吸引!

甜品層次豐富,比較起來柚子味沒有朱古力味般甜膩,值得一戰。

超Juicy 一口牛 $30(細)/$35(大)(攤位編號:1D-C28)

選用熊本牛,油脂成分高,炒香後油份逼出味道超濃郁,一杯有多粒,邊行邊食的好選擇!

夏日限定榴槤手抓餅 $40(攤位編號:1D-C28)

手抓餅食得多,加入榴槤的就較罕見!餅身帶點果肉甘香,不算很濃,平日不吃榴槤的朋友都可一試;餡料方面包3款,店員建議加入雞蛋、芝士、粟米,外甜內鹹味道又幾夾。

香噴噴黑松露烤帆立貝 $35(攤位編號:1E-A23)

一份兩件,用上日本帆立貝,以燒烤方法製作香氣逼人,最後加上黑松露醬,靠帆立貝的熱力迫出黑松露醬的香氣,吸引到不少人幫襯!

消暑降溫紅豆冰糕冰 $20(攤位編號:1D-B34)

雪糕就食得多,製作成泰式椰汁糕般的「冰糕」又食過未?冰糕以多種水果製成,切成一小一小件,分雜果味和榴槤味。冰糕果味天然,食落其實與雪葩分別不大,配搭紅豆酸酸甜甜,消暑一流。

抵食芋圓豆腐花 $20(攤位編號:1E-A32)

每年美食博覽都會出現大量台式食品,包括台式肉腸和胡椒餅等,今年更有多檔賣芋圓豆腐花!多個攤位中,以這檔最足料,一碗約有7-8粒自家製芋圓和地瓜圓,大大粒幾煙韌,淨買芋圓每碗$30。

勁量級章魚燒 $30(攤位編號:1A-B12)

叫得勁量級,八爪魚的size 當然都相稱!注入粉漿後,加入椰菜和大大隻八爪魚,再灑上黑椒調味,怕鹹的話記得叫店員落輕手一點!

製成品像「一隻戴上帽子的八爪魚」,幾搞笑;雖然一份只得3粒定價略高,但香港少有地方供應,都可以一試。

返回上頁:重溫Round 1精選小食、甜品!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓