Hellolulu、Fjällräven!2大袋牌進駐銅鑼灣

文: 糧尾子
2016.09.12

不少品牌旗艦店、專門店均集中在銅鑼灣,本地及瑞典袋牌亦成為其中一份子。下次買袋,銅鑼灣會否成為你的出沒地點?

Hellolulu專賣店 

本地原創袋款品牌Hellolulu在多地均有銷售點。品牌於hmv銅鑼灣旗艦店內,開設首間香港專門店。

2016秋冬新品「Happy Day Trippers」系列、相機袋及童裝袋,顔色繽紛。各款背囊、斜揹袋,切合品牌實用的特色。大家可以即時將袋款揹上身!

地址:香港銅鑼灣百德新街22-36號名珠城3樓 (hmv銅鑼灣旗艦店內)

Fjällräven旗艦店

提起Fjällräven瑞典北極狐,相信不少人馬上就會想起其Kånken背囊。背囊色系多,印有醒目的小狐狸標誌,出街易認。品牌推出的戶外服裝及裝備,亦是戶外運動愛好者之選。

亞洲首間旗艦店將於9月14日開幕,屆時將會有售Kånken限定背包,記得留意!

圖:FB@Fjällräven Hong Kong 

地址:香港銅鑼灣京士頓街2-4號 Fashion Walk Shop C

【相關文章】11種顏色登場!Fjällräven最新背囊系列

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓