聖誕禮物自己做!5大$450樓下工作坊

文: 尋玩人
2016.11.24

在苦惱應該送什麼聖誕禮物? 距離聖誕節還有一個月,買禮物倒不如自己動手做,今次挑選了五個$450樓下的聖誕工作坊,每一個都帶有節日色彩,既有個人參與,也有適合親子的。部分工作坊11月尾已開班,唔想錯過就要留意日期!

 

1. 夠夢幻!聖誕玻璃瓶 ($399/位)

用玻璃瓶代替感激的言語,還可放入自定相片,絕對獨一無二。聖誕樹頂掛上毛冷星星,份外溫暖,淨睇圖已經覺得好夢幻,相信另一半收到一定很高興。

日期及時間:11/12 3pm - 5pm ; 12/12, 16/12 7pm - 9pm

地點:誠品生活太古L114-A及B店

報名網址:http://ibility.com.hk/signup_workshop

 

 

2. 居家之選!聖誕花環 ($450/位,包一杯飲品)

不少人會考慮聖誕節約朋友到家中開派對,佈置家居就不少得,忙的話可簡單掛個聖誕花環及擺放聖誕樹,已經滿有節日氣氛。工作坊中導師會傳授花材的襯托技巧,完成製作後掛在門或牆上就可以。

日期及時間:9/12 7pm - 9pm

地點:中環夏慤道和記大廈G22-27號舖 caffè HABITŪ

報名方法:於工作坊舉行最少四日前把工作坊日期、姓名、人數及電話電郵至workshop@caffehabitu.com報名。

圖:habitu.com.hk

圖:habitu.com.hk

3. 文青必備!手縫書 ($240-$350)

聖誕節過後,新一年好快就到,送上一本親手製作兼用足全年的schedule book或筆記簿,讓對方一年都可以感受到你的心意。工作坊會教授大家縫製手縫書的技巧,可選schedule book、筆記簿或相簿。不喜歡聖誕款式亦可自選封面,但需另加$10。工作坊可親子二人同行製作一個作品。

日期及時間:17/12 3pm - 5pm

地點:上環德輔道西27號星衢商業大廈1/F the crafties

報名方法:致電34611368 或電郵至 info@foremind.com.hk / info@thecrafties.hk 報名。

  

 

4. 得意又多變!薑餅人飾物 ($300/位,每人可製2款飾物)

聖誕節又點少得薑餅人呢!工作坊會提供每人兩隻薑餅人、不同顏色的水晶及小衣服,可製作成戒指、耳環、頸鏈、扣針、髮夾和橡根頭飾等,甚至整親子裝飾物都得。上課時間較多選擇,唔怕報唔到。

日期及時間:即日起25/12逢星期六日 2pm / 4pm / 6pm

地點:上環PMQ B座H404室

報名網址:http://www.fabcessories.com/workshop.html

圖:pmq.org.hk

5. 最浪漫!迷你小精靈夜燈 ( $380/位)

聖誕節想睇燈飾,不一定要出街同人逼,自己整都一樣得。這個LED小夜燈用USD插頭,可以遙控選擇16種不同顏色的燈光,想營造浪漫氣氛都無難度。想更有心思,可加$40在木盒上雕刻句子或姓名。除這個迷你小精靈夜燈,還有小王子主題,但費用會貴少少。

日期及時間:30/11 7:30pm - 9pm

地點:荔枝角長義街9號 D2 Place 一期 2樓 The Space (港鐵荔枝角站D2出口)

報名網址:goo.gl/WKqEWa

圖:FB@Man Made Chan Pei 慢覓陳皮

圖:FB@Man Made Chan Pei 慢覓陳皮

 圖:FB@Man Made Chan Pei 慢覓陳皮

下篇: 全球首間出前一丁工作坊!日清展覽館登陸香港

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓