放屋企超治療!令你有100%安全感的巨型北極熊攬枕(附價錢)

文: 捌公主
2017.01.17

很多朋友都是北極熊粉絲,如果有機會帶他們回家,你願意嗎?日本公司Animals as Art推出了像真度極高的巨型北極熊,放在家中猶如你的梳化兼攬枕,抱著它看電視一定很有安全感!

 

 

 

兩款北極熊由毛髮至牙齒,像真度超高。日本公司說明製作北極熊過程完全沒有危害任何動物,所有物料都是人造的。

 

 

 

巨型北極熊分兩個Size,大北極熊媽媽足足長2.85米,重242磅;小北極熊BB則長1米,重44磅。

  

 

就算家中可以騰出空間,要買一隻回家絕不便宜。北極熊媽媽跟BB一套售價美金$117,005 (約港幣$907,408)!北極熊媽媽單售$77,700 (約港幣$602,586),但北極熊BB暫時不設單售。

  

 

不過,Animals as Art說明,每售一個產品,他們會捐贈1%盈利到日本自然基金會。意味你每買一套北極熊,就捐獻了港幣$9,189作慈善用途!

 

圖片及來源:Animals as Art Rocketnews24 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓