爆趣新口味!飲品、雪糕味薯片晒冷

2017.02.06

今時今日薯片不只有鹹味,繼早前掀起熱潮的蜂蜜牛油味、香蕉味、蘋果味、士多啤梨味後,千奇百怪的口味愈出愈多,選出5款新奇口味薯片,不知你們又敢不敢挑戰?

韓國飲品味薯片

去年11月初韓國才剛推出益力多、可樂及雪碧味薯片,暫時只有韓國超市Home Plus有售,每包₩1990(約港幣$13)。三包薯片外型搶眼,分別印上代表其口味的飲料包裝,造型可愛滿分!每包薯片重130g,比一般薯片大包。 

 

益力多味薯片

  

益力多味薯片味道類似乳酸菌飲料,入口微酸帶甜,薯仔味非常突出。

 

可樂味薯片

 

可樂味薯片表面灑滿可樂粉,可樂香氣撲鼻,入口有非常濃烈的可樂味。

  

7喜味薯片

 

 

7喜味薯片較大片,味道如一般青檸味薯片,帶點波子汽水的甜味。

 

購買地點:

7-Eleven各分店 (2月10日起發售) 

Kim's bowl 

旺角分店 : 旺角港鐵旺角東站MKK6號舖

荃灣分店 : 荃灣惠荃道22-66號綠楊坊1樓FA號舖 

 

Kim's Spoon 

荃灣南豐中心 Nan Fung Centre Shop 32C, 2/F

北角健威坊 Fitfort Shop 9B, C & D, LG

九龍灣淘大商場三期  Amoy Plaza Phase 3 Shop S172-173, 2/F

九龍灣MegaBox旗艦店 Unit 3, Level 6 

 

雪凍食!雪糕、可樂味薯片

  

卡樂B同樣新搞作推出海鹽雲呢拿雪糕味及可樂味薯片,更可放入雪櫃冷藏食,非常搞鬼。

 

海鹽雲呢拿雪糕味

  

海鹽雲呢拿雪糕味及可樂味薯片每包$12,海鹽雲呢拿雪糕味有陣濃濃雲呢拿香味,薯片薄身香脆,帶奶粉甜味。表面有粒粒海鹽,鹹鹹甜甜,但雲呢拿味並不突出。

放入雪櫃冷藏數分鐘後,味道變得不太甜及減少了油膩感,有冰涼口感,有吃雪糕的感覺,驚喜過癮。

 

可樂味薯片

  

至於可樂味薯片,聞落有四洲泡泡可樂糖香味,入口濃濃可樂味,隨後喉嚨有涼浸浸感覺,非常特別。冷藏後冰涼清涼感更突出。比韓國的可樂味薯片味道更好,不死甜。

購買地點:

Okashi Galleria x Calbee Plus

灣仔皇后大道東200號利東街地下G14-15號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓