$5踩半個鐘!香港首推24小時電話租用單車App

文: Eunice Lam
2017.04.19

不用羨慕台灣有YouBike,香港都有共享單車服務喇!24小時隨時隨地想踩就踩,不受單車店租用單車時間限制。香港首推電話租用單車服務App,只需要港幣$5就可以踩到30分鐘,好抵踩啊!

用法很簡單,在電話下載「GoBee.Bike」App,然後查看附近最近自己的單車,掃瞄車上的QR code就能將單車解鎖,每踩30分鐘只需$5。交還時只需查找指定區域將單車鎖上,而所有付費都會在使用App時完成。

提提大家,租用單車服務暫時只限定在沙田、大埔及馬鞍山等新界地區,而且暫時只得Android用家有得玩,用iOS手機的朋友就要再等等。另外,使用gobee.bike會先從信用卡收取按金HKD$399,當不使用時,會全數退還按金到户口,過程需要大約10日。

更多詳細資料>>gobee.bike官網

資料及相片來源:gobee.bikegoogle playFB@GoBee.Bike

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓