韓星孔劉白馬王子look見傳媒 直言想挑戰梁朝偉《色戒》

文: 王庭芝
2017.05.05

自去年起憑電影《屍殺列車》及韓劇《鬼怪-孤單又燦爛的神》人氣急升的孔劉,將於明天在香港舉行首個粉絲見面會《2017 Gong Yoo Live Make A Wish in Hong Kong》,今日下午他率先於嘉里大酒店出席記者招待會,與一眾傳媒見面兼回答問題。

孔劉以一身白馬王子look甫現身,就入鄉隨俗以廣東話打招呼,再送上迷人的微笑,謀殺記者菲林,其後孔劉再逐一回答記者預先提交的問題。

主持人森美首先問孔劉為明天見面會預備了甚麼,孔劉就話要賣個關子,但就透露會唱一首歌和跟粉絲傾偈。

問到孔劉身為出爐百賞藝術大獎視帝甚麼咩感受?孔劉表示:「喺韓國得到呢個獎我覺得好開心,但我得獎都不及劇集《鬼怪》作家得到大獎咁開心。」

孔劉又表示難得來到香港,希望有機會品嚐香港的特色美食,他說自己本身喜歡自遊行,奈何成名後令他比較難自然自在地周圍遊覽,如果可以的話,都想試試坐香港的公共交通工具,更希望有機會撞到同樣喜歡坐公共交通工具巨星周潤發。

被問到如果有機會在拍港產片,孔劉會想嘗試甚麼類型角色,他說:「我知道《無間道》系列是非常好的電影,當中所有的角色都OK,(想做劉德華定梁朝偉多啲?)梁朝偉,因為我好鍾意梁朝偉先生,亦鍾意佢做過的角色。」他更補充自己好欣賞《色戒》,由於梁朝偉在《色戒》中有大膽的表現,當他表示有意演該角色時,現場朋友都即時起哄。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓