韓國男團BTS亞博熱唱兩小時 首場完整歌單即時重溫

文: 王庭芝
2017.05.14

韓國當今最炙手可熱的男團之一防彈少年團(BTS)正展開世界巡唱「2017 BTS LIVE TRILOGY EPISODE III THE WINGS TOUR」,香港站一連兩晚於亞洲國際博覽館舉行,首場於粉絲熱情的應援下開始,七位成員Rap Monster、Jin、Suga、J-Hope、Jimin、V和Jungkook以白色型爆hip hop造型亮相,一口氣以4首快歌《Not Today》、《Am I Wrong》、《Silver Spoon》及《Dope》揭開序幕,緊接成員各輪流以西裝骨骨造型單獨演出,迷倒全場ARMY (BTS粉絲官方名稱)!

【熱門話題】一圖睇穿「人肉GPS vs.路痴」有咩分別!

【熱門話題】日本心機妹教你5句俘虜男人心

【熱門話題】正確睡姿大公開!3種睡法不會愈瞓愈累

【熱門話題】講粗口、喜歡獨處...聰明人7大特質   

打頭陣的是隊中年紀最輕的Jungkook,邊跳邊唱《Begin》,接捧演的 Jimin除了飆高音獨唱《Lie》,舞蹈中更有部份要帶住眼睪跳,亦有不少扭腰的動作,令粉絲尖叫連連!至於Suga就大晒琴技和rap,而隊長Rap Monster和V則以深情取勝,隊中的開心果J-Hope除了唱自己的作品《MAMA》,更在螢幕播放珍貴的童年照,而BTS的老大Jin則情深款款地獻唱《Awake》,冧盡全場ARMY!

 

演唱會歷時兩個多小時,這晚BTS一共唱出27首歌,一齊重溫首場完整歌單,睇吓有無唱到你心目中最愛的歌曲啦! 

1.       Not Today

2.       Am I Wrong

3.       Silver Spoon

4.       Dope

5.       Begin (Jungkook's solo)

6.       Lie (Jimin's Solo)

7.       First Love (Suga's solo)

8.       Lost (Jin, Jimin, V, Jungkook)

9.       Save Me

10.      I Need U

11.      Reflection (Rap Monster's solo)

12.      Stigma (V's solo)

13.      MAMA (J-Hope's solo)

14.      Awake (Jin's solo)

15.      BTS Cypher 4 (Rap Monster, Suga, J-Hope)

16.      Fire

17.      N.O

18.      No More Dream

19.      Boy In Luv

20.      Danger

21.      Run

22.      21st Century Girls

23.      Intro: Boy Meets Evil (J-Hope's Solo)

24.      Blood Sweat & Tears

25.      Outro: Wings

26.      2! 3! (Still There Will Be Better Days)

27.      Spring Day

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓