嚇窒你不敢亂衝紅燈!法國裝置模擬意外一刻 影低行人驚到變面

文: Nor
2017.05.23
三歲小朋友都識「馬路如虎口,不過仍然有不少人衝紅燈。無論有幾心急,都要遵守交通規則以免意外發生。法國公司Serviceplan與道路安全局DRIEA合作,在馬路旁設置一款電子互動裝置The Crash Billboard,用特別的方法警剔行人切勿衝紅燈。
 
 
巴黎街頭設置The Crash Billboard,當裝置偵測到行人衝紅燈,就會發出「緊急剎車聲」,同時啓動裝置上的鏡頭,拍下行人受驚樣,相片更會加上警告字句呼籲行人「切勿玩命」、「多加注意紅綠燈」。
 
  
唔少行人過馬路時並無留意路面情況,聽到剎車聲時才嚇醒,驚見自己「上鏡」。

 
 
雖然剎車聲嚇窒不少行人,不過他們發現自己「上鏡」後都紛紛用電話將螢幕拍下。
 
 
幸好這個只是實驗,再亂過馬路就難保發生意外,大家過馬路要小心唔好掛住玩電話。
 
來源: Serviceplan France授權轉載

 
 
 

【熱門話題】《訪‧嚇》10個隱藏訊息「Get out」咁解

【熱門話題】Google玩改造 Andriod Emoji全部變圓形

【熱門話題】3步學識!Apple16個簡易影相技巧

【熱門話題】非港澳出生居民5步網上申請台證 

  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓