Gordon Ramsay找數真漢子!為慈善願賭服輸直播食菠蘿Pizza

文: 捌公主
2017.07.17

曾經多次說過「唔好X放菠蘿落Pizza到」的廚神Gordon Ramsay,睇得出佢有幾痛恨菠蘿Pizza。不過!Gordon Ramsay同時係個找數真漢子,佢早前公開向網友挑機,指只要有超過500名網友捐錢到美國一家兒童醫院-大奧蒙德街慈善醫院,就會食菠蘿Pizza,結果目標達成!

 

 

 

 

上星期Gordon RamsayFacebook開直播,加上現場觀眾圍觀,一定無走數。大會預備了一個佈滿菠蘿的PizzaGordon,他多次嘆氣表示菠蘿是種水果,應該跟雲呢嗱一起烤焗,再配頂級椰子雪糕食,而不是放在蕃茄Pizza上。並指菠蘿Pizza根本是意大利菜的悲劇。

 

 

 

雖然Gordon食了兩口蘿菠Pizza,吃完後馬上拿出漱口水出來清潔口腔,完全看出他有多恨菠蘿Pizza

  

 

 

 

來源:Gordon Ramsay 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓