Celine再戰《全美一叮》 慘遭評判狠批揀錯歌

文: 9527
2017.08.23

Celine Tam今日出戰《全美一叮》半準決賽,演唱Mariah Carey及Whitney Houston的《When You Believe》,Celine 信心滿滿卻被評判批評揀錯歌,究竟她能否跟勁敵Angelica Hale一樣順利晉級? 

 

 

 

Celine換上玫瑰花圖案服裝,站於巨型的紫紅色玫瑰花上唱《When You Believe》,台風十足。

 

 

 

但Mel B卻狠批Celine揀錯歌,這首歌「太大」且難度高,Celine的能力未能駕馭此歌。但Mel B卻被全場噓爆,其他評判Heidi Klum更叫Celine忘記Mel B的評語,即使歌唱技巧未完美,但勝在她天真可愛!

 

事後她在Facebook開直播,解釋揀《When You Believe》的原因及拉票!

 

 

來源:America's Got Talent 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓