屯門區中學學生會Freestyle拉票 網民激讚高質Rap得好!

文: 捌公主
2017.08.30

中學的學生會時代你我都經歷過,不過有未開學就有強大宣傳,仲有Freestyle Rap埋出嚟,咁有Heart小編都係第一次見!屯門區保良局董玉娣中學其中一個學生會候選內閣Pixel,近日在Facebook上發佈一支影片,由學生趙文俊以Freestyle Rap2分半鐘,介紹內閣17位成員,有舖排、夠押韻,勁啊!

 

影片上載短短不足一日,已經有5萬人收看、獲近3千讚好。留言全部激讚他Rap得好,表示很想投他們一票。雖然非完美,當中有位唔啱節奏,同學仔表現亦好Raw。不過勝在有Heart,以中學生的表演來說,完全是超哂班!

 

 

 

中學果然是卧虎藏龍,千祈唔好睇少中學生,分分鐘係下一個MC Jin呀!  

 

 

 

 

來源:Pixel- 2017-2018 Plktytc Proposed Students' Union 授權轉載

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓