新機叫iPhone X?新iPhone 的5大傳聞率先睇

文: 9527
2017.09.12

千呼萬喚始出來,明日凌晨終於等到蘋果的發布會,10周年改版新iPhone勢必將成為鎂光燈焦點。今次一次整合新iPhone的5大傳聞,讓各位蘋果迷好好熱身。

 
 

iOS 11意外提早流出有開發人員於測試版中iOS11的程式碼中發現3款新機被命名為iPhone 8、iPhone 8 Plus和iPhone X,估計前兩者為預告過的iPhone 7和iPhone 7 Plus加強版。



1.    新設計


不少網上流出的照片暗示,iPhone X採用5.8吋OLED全螢幕設計,OLED全螢幕為用家帶來更好的對比度及更更鮮艷色彩。

2.    Home鍵消失


上次iPhone7移除了實體Home 鍵已令一班用家表示不習慣,但今次iPhone X設計更大膽,改用全螢幕,直頭令標誌性的Home掣消失。

3. FaceID


用面解鎖由於新iPhone無Home掣,所以將以「Face ID」人臉識別解鎖取代原有的「Touch ID」指紋解鎖。Face ID以3D掃描技術方式解鎖,避免不法之徒以平面相片解鎖。提高可靠度。傳聞Face ID並加入紅外線功能,方便於黑暗地方解鎖。

4. 無線叉電


新iPhone將採用無線充電技術,而測試版中iOS11的程式碼亦有關「Wireless Charging」相關代碼,可信性頗高。

 

5. 新色

 

 

除了原有的黑白色,新iPhone 將加入新色「胭脂金」(Blush Gold),有網民估早前蘋果邀請卡上由藍、白、橙紅組成的蘋果Logo中,當中的橙紅色近或正暗示新色iPhone 。

 

價錢方面,早前紐約時報刊出一篇iPhone 推出 10 週年的報導,有內部消息人士報料,確認 iPhone 8 的售價為 US$999 左右(約HK$ 7816),估計256GB及512GB價錢或比更高,按此推測約為US$1099及1199左右(即約HK$ 8600及$9382)。

 

來源:Twitter(@stroughtonsmith)9to5mac  、The VergeWSJ

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓