子華、阿佘相隔7年再合作 《棟篤特工》鎖定賀歲檔期

文: 王庭芝
2017.12.15

男神黃子華與女星佘詩曼繼劇集《絕代商驕》後,相隔7年再度合作,今次於大銀幕上重逢,兩人繼續擦出爆笑火花,新戲《棟篤特工》預計2018年農曆新年檔期有得睇,子華神雖然拍劇係收視保證,不過他過往主演的電影票房失利居多,令他有「票房毒藥」的稱號,而今次就開正賀歲檔最多人睇的喜劇,未知會否為子華神一雪前恥?

《棟篤特工》由杜琪峯御用副導演張家傑負責執導,以偵探式動作喜劇形式拍攝,電影集喜劇、動作、愛情與偵探四大元素,並成為香港國際影視展2017「中國3D數碼娛樂公司」重點的推介電影!時隔多年,除了一對舊拍檔黃子華及佘詩曼再度合作之外,更邀請了一班巨星朋友包括譚詠麟、鄭秀文、吳君如、鄭中基、鄭丹瑞等客串演出齊齊大放笑彈!全城high到盡!子華及阿佘這對歡喜冤家今次又會擦出什麼花火?實在令人翹首以待!

子華和阿佘戲中分別飾演特務與警隊高層,兩人合作查案,但過程中互不信任,繼而引發出連串笑料,當然兩人少不了歡喜怨家的感情線。

上映日期:2018年農曆新年

來源:hmv Digital China Group

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓