恐怖版「誠實與大膽」 《訪‧嚇》班底驚慄新作《死神遊戲》

文: 王庭芝
2018.01.05

Blumhouse製作公司去年出產的兩套驚慄片《訪‧嚇》(Get Out)、《死亡無限loop》(Happy Death Day)都獲得高度評價,成功以小本製作獲得極大迴響,將心理恐怖玩得出神入化,Blumhouse明年再有新作,將經典遊戲「誠實與大膽」包上恐怖外殼,挑戰大家睇完之後仲敢唔敢玩?

新戲《Truth or Dare》是恐怖版「誠實與大膽」,講述一班於墨西哥度假時,受神秘男子邀請玩「Truth or Dare」,假期過後,各人以為一切如常,豈料遊戲並未結束,不只要他們講真心話和大冒險,更一步步挑戰友情底線,揭露人性黑暗,甚至出賣人命!這場死亡遊戲被一股神秘力量滲透,所有人無得揀唔玩,不過無論揀「誠實定大膽」,最後都只得死路一條。

近日公開首支美國版預告,見到在遊戲中,提出問題「Truth or dare?」的人五官突變,眼睛和嘴巴會變得不合比例的大,而且會露出猙獰又詭異的笑容,更有點似《國定殺戮日》的面具,令人看得毛管戙。

香港上映日期:2018年6月28日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓