超罕見1月底同登場!超級月亮+藍月+月全食

文: Eunice Lam
2018.01.10

各位天文愛好者注意啦!1月31日晚上將有3大天文現象同步登場,包括藍月、月全食、超級月亮。根據香港太空館資料,當天月球於下午6時49分出現半影月食,於下午8時51分出現月全食,會持續約77分鐘。在全食階段,月球將呈紅色,整個月食過程於隔日上午約0時09分結束。

藍月不是指月亮變成藍色,而是1月頭已出現一次滿月,而月尾再現滿月,第二次滿月就會被稱為「藍月」。31日當晚滿月,出現超級藍月亮,恰好當天亦是2018年首個月全食,三大天文現象同時出現,十分罕見。

建議想觀賞月食過程的市民,可考慮到東面及上空不受遮掩的地點欣賞。但睇唔睇到都要視乎當時天氣情況而定,可惜呢幾日天氣差,希望明晚天公造美,大家可以欣賞到。

資料及相片來源:NASA臺北市立天文科學教育館香港太空館

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓