為睇馮盈盈處女作網民呆等兩日 貼地港姐出道歉啟事

文: Ling Kwok
2018.03.07

由陳煒、黃浩然及岑麗香主演的TVB新劇《果欄中的江湖大嫂》播出了兩集,實際反應要靜待一段時間,不過已經有不少網民表示期待「貼地港姐」馮盈盈出場。Crystal對於她的首套作品,在Instagram出文表示好緊張,還擺了烏龍!

劇集出街之前,雖然馮盈盈未出場,已經好緊張,還講笑:「第一集一定好睇,因為無我份。」已經有fans話好失望。

其後她昨日預告自己將會在第二集登場,笑言自己「醜婦終需見家翁」。

可是這個Post反而讓網民呆等了一小時!就算睇埋預告都不見馮盈盈的蹤影。感覺被fake之後,網民一窩蜂就到Crystal Instagram留言,表示:「我等咗你成晚呀!」

更有網民失望了兩晚,並且講笑:「再見唔到你就要棄劇㗎喇!」講到棄劇,真係好大件事!

但相信馮盈盈本身也不知情,只是見到網友留言表示落空,甚至要棄劇,於是她非常識做地上載一個限時動態,對於自己fake到網友,向大家道歉:「我呃咗大家我唔啱,但唔好棄劇。」她還有戴頭盔,不敢再向大家透露甚麼時候會出場。

網友見到馮盈盈咁有誠意,都大讚她做錯肯認,雖然被騙但都原諒她。

事實證明了馮盈盈好受觀眾歡迎!

圖片來源:TVB、馮盈盈Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓