陳柏宇符曉薇相愛7年 保持恩愛全靠4個sweet位

文: Ling Kwok
2018.03.12

陳柏宇與符曉薇(Leanne)這對夫婦,向來表現甜蜜,最近更在大台節目《1+1的深情》做嘉賓,與田蕊妮分享兩人的愛情故事。雖然不似其他圈中情侶有動人場面,但兩人言談間的自然流露,都滲透著濃濃的愛意,有意無意地放閃光彈,令人羨慕。

陳柏宇夫婦在節目中面對主持人田蕊妮發問問題,兩人表現非常恩愛,重溫其中四大Sweet位。

1.將財政全權交畀老婆

太太符曉薇提起與陳柏宇拍拖初期,對方沒有儲蓄習慣,加上為了追求生活品味,幾乎是月月清。就算Leanne不介意要捱窮,她依然直言無錢令人缺乏安全感,「冇女仔會交將來畀你」,並勸陳柏宇要好好存錢,以備不時之需。陳柏宇聽後沒有感到抗拒,二話不說將提款卡交給Leanne,而太太每月只給陳柏宇3000元花費。Jason事後感謝太太,讓他可以控制物慾。

2.喊住氹返老婆

Leanne埋怨陳柏宇連續五年忘記她的生日,雖然兩人各執一詞,可是Leanne覺得對方健忘,直接向陳柏宇「開火」。在Leanne生日當天,陳柏宇上門找她,並哭著哄老婆,笑言:「因為我愛佢,冇理由因為唔記得咗對方生日就分手㗎嘛,咁樣好可惜。」相當在意對方。

3.互相欣賞對方

陳柏宇講起相識經過,老婆直言最初睇對方唔順眼,所以有話直說。不過Jason反而覺得老婆與其他女仔有分別,「佢唔會去修飾自己,亦唔會去扮嘢。咁多個女仔對比之下,佢係突出敢做自己嘅人。」至於Leanne欣賞柏宇夠成熟,而且為人念舊,當身邊不少人叫他跳槽,他還是選擇留下,飲水思源。

4.計劃組織家庭

兩人去年才結婚,但是一早計劃好將來。陳柏宇確實將來會生小孩,其積極實行。仲講笑話想好兩人分別擔任甚麼角色,就是要Leanne做壞人:「佢一定會係做衰嗰個,因為佢實會好多嘢都睇唔過眼。」Leanne雖然笑著說被逼,但看得出彼此非常了解,打情罵俏得來好sweet!

圖片來源:《1+1的深情》節目截圖、陳柏宇Instagram符曉薇Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓