女記者做訪問窒頭窒勢!入行25年杜汶澤 第一次忍無可忍除咪走人

文: Cay Cheung
2018.03.22

杜汶澤執導的電影《空手道》獲得不錯的評價,主角鄧麗欣更憑電影入圍金像獎「最佳女主角」,而阿澤亦有份提名「新晉導演」,日前更在大阪獲得「亞洲明星大獎」。除了忙於電影活動,阿澤另一方面正為個人網台新節目《杜汶澤喱騷》作開台準備。

而在節目《杜汶澤喱騷》出街之前,阿澤就遇到一件忍無可忍的事。杜汶澤在社交網站發文,直言這是入行25年來,第一次做做下訪問除mic走。

杜汶澤透露老婆田蕊妮早前曾問自己「做乜依家咁大脾氣」,阿澤就回答「其實有好多嘢我都忍咗,發得出,都係忍無可忍至發。」,揚言「凡事啱就啱,錯就錯。我老喇,唔會比自己再受呢啲閒氣!」

其後直接分享了近日遇到的忍無可忍事件,阿澤接受了一名網台記者訪問,而訪問問題主要圍繞其新節目《杜汶澤喱騷》。

阿澤指看在以前亞視啲手足份上,接受了一個陌生人的訪問,但無諗過會遇到一個「窒頭窒勢,語氣又差」的記者,最後阿澤更表示「結果我做做下忍唔住除mic趕咗佢走。」

他表示不擔心訪問片段會被後期加工,直言「你鍾意點剪就點剪啦!我條命硬過鐵,你剪我唔死咖!」

完整全文:

 

不少網友都留言支持阿澤,這樣做是為「記者上了一課」,批評這位記者「基本尊重都唔識」。

有網友則戲言期待二人的節目,可能會很有「火花」。

來源:FB@杜汶澤

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓