艾粒低成本cosplay復仇者聯盟 網民大讚好高質

文: Ling Kwok
2018.03.27

艾粒(Donald同阿占)一向都多鬼主意,繼上次推出《十誡歌》洗大家腦,觀眾覺得無厘頭得來又幾搞笑。今次再獻新猷,推出了「聖艾粒版復仇者」預告片,以超低成本製作,短短一分鐘已經引來不少網民收睇。

復仇者聯盟有好多英雄,但艾粒條片只得四個人。

所以4人基本上孭重飛,一人分飾幾個。Donald扮演Iron Man,用鐵線扮Tony Stark留鬚,大家覺得似唔似呢?

加入不少港式元素。

最好笑的是,片段右下角有埋復仇者聯盟的原片預告,有很大對比。

阿占的幻視造型,雖然係low cost cosplay,但都算幾認真!

最好笑是最後有一班英雄行出來,艾粒版本只有4個人,網民見到忍不住留言說:「你睇下呢堆人!」

放大版的原版對照圖:

Donald大爆少爺占本來不肯拍,不過他「口裏說不,身體卻很誠實!其實佢都係鍾意乜man物man」所以大家有得睇呢條片。

片出街之後,有網民就話:「好低能,但好好笑」、「睇咗好多次」、「認真製作!」

仲提議下次可以搵埋do姐做黑寡婦。

「聖艾粒版復仇者」完整版本:

《復仇者聯盟3:無限之戰》完整版本:

圖片來源:ILUB TVDonald Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓