養狗有助脫離單身! 研究:養狗男更易攞到女仔電話

文: Toby Mok
2018.04.26

單身狗福音!成日都話出POOL好難,又要送花送禮物仲要24小時ON CALL先可以搏到女神歡心,但最近有研究指原來家中有養狗就已經可以將女神對你的好感度大大提升,頓時出POOL機會大增!

有機構進行過街頭測試,有狗的男士會較容易得到女士的手機號碼。行乞亦有同樣情況,有狗陪同的男士會較高機會乞到錢。

另外有外國研究指,女士認為有養狗的男士會比較樂於投入一段長時間的關係並會對雙方關係有承擔,相反沒有養狗的人會被女士認為不熱衷於承諾一段長期關係。

交友網站MATCH.COM亦都調查了1,200個有養寵物的用戶,近31的人認為有養寵物的人會比較吸引,而有多過一半的受訪者表示,如果寵物是領養的話會更加加分!過半數人甚至表示不會跟不愛寵物的人約會。

有養狗的朋友仔,仲不趕快日日帶家中的毛小孩出街增加出POOL機會?!

資料來源:INDEPENDENT

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓