劉浩龍為演唱會地獄減肥 3個月激速減走34磅

文: Ling Kwok
2018.04.30

劉浩龍早前完成了演唱會,容祖兒事後在Facebook發長文,首次對師兄講演唱會感言:「你快樂,所以我快樂」、「還有很遠的路要走」,之前懷疑兩人分手的傳聞從而被粉碎,感動了網民,因為容祖兒終於講出自己感受。

至於師兄還是很低調,只有在演唱會完結之後,上載了一條他減肥的短片。

片中見到師兄已經豁出去,著住了平腳內褲見人,除此之外,還有大家意想不到的肥肉。

師兄都話身邊朋友不相信他原來是個肥仔,同時當時距離演唱會只有3個月,於是他就開展地獄減肥計劃。

他就找來健身教練Michael,對方在張家輝拍《激戰》時,都有負責操fit。所以劉浩龍3個月之內由180磅,減走34磅,腰圍34吋都變成了28吋。

他笑言自己減肥成功,演唱會變得非常抵睇,580蚊一張飛,除以他減走34磅,1磅只需17蚊,多謝觀眾支持他的減肥眾籌計劃,更講笑話想減肥可以call「肥龍美容,電話是96340634,是他的歌。

Fans見到師兄的短片,覺得好似傳銷廣告,而劉浩龍笑言「我哋就係想咁!」

亦有人留言問師兄如何三個月內減走30幾磅,師兄亦樂意分享每餐要食得好清淡,只吃菜、白肉、蛋白,每天健身一小時,再跑8km。

聽落真係好辛苦,所以師兄都鼓勵想減肥的網民:「用心努力就一定得!」

圖片:劉浩龍Facebook、容祖兒Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓