網友狂踩演技到外表 「復仇者聯盟」親讀mean爆留言得啖笑

文: 王庭芝
2018.05.02

《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War)大受歡迎,開畫7日累積票房達8,600萬,已經打入香港史上10大最高票房榜No. 10 ,可能大家身邊都有人討論劇情,戲中有哪些彩蛋,或者電影精唔精彩,近日,一班「復仇者聯盟」演員作客清談節目「Jimmy Kimmel Live」宣傳新戲,其中一個環節就請他們親自讀出網友「mean到爆」的留言,究竟他們會有甚麼反應?

有網友竟然留言說:「點解都無人話湯赫度斯頓(Tom Hiddleston)真係好醜樣架!」其實「邪神」湯赫度斯頓素來有「性感男神」的美譽,睇到網友話自己醜,湯赫度斯頓即時眼神死兼口啞啞。

受害者又點止「邪神」,「寒冬戰士」施巴斯坦史丹(Sebastian Stan)亦被網友問:「點解咁多人鍾意施巴斯坦史丹?佢睇落好似舊薯仔囉!」cool爆的「寒冬戰士」竟然似薯仔?真係令人搲晒頭,施巴斯坦史丹聽完都偏嘴。

亦有網友更形容「飛隼」安東尼麥奇(Anthony Mackie)、「戰鬥機器」當哲度(Don Cheadle)似昆蟲,而「神盾局長」森姆積遜(Samuel L. Jackson)長相竟似陸龜,雖然唔想承認,但又確實有幾分似。

更加mean的留言都有,因為網友除了攻擊演員的樣貌,連手指都唔放過,「緋紅女巫」伊莉莎白奧爾森(Elizabeth Olsen)就被網友話她的手指很奇怪,到底有幾奇怪?伊莉莎白奧爾森即席示範她的手指公能夠向後翻!

至於針對演技方面的留言,「奇異博士」班尼迪甘巴貝治(Benedict Cumberbatch)就被網友批評:「班尼迪甘巴貝治成日都好似睇落對臭蝦有過敏反應咁。」這句留言就點中班尼迪甘巴貝治的笑穴。

同樣被針對演技,「美國隊長」基斯伊雲斯(Chris Evans)被指:「基斯伊雲斯應該係一位好演員,不過佢演美國隊長真係爛透了!」「美國隊長」睇完亦被點中笑穴。

有網友就攻擊一向予人小朋友感覺的「蜘蛛俠」湯賀蘭(Tom Holland),說:「我肯定湯賀蘭實係嗰啲飛機降落時會拍晒手掌嘅白人啦!」湯賀蘭表示無言以對,惟有一笑置之。

要睇晒全部留言,心臟弱啲都負荷唔到!

來源:Jimmy Kimmel Live

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓