SURFACE PRO一半價錢+輕20%!微軟推平民價平板撼IPAD

文: Toby Mok
2018.05.17

蘋果公司之前推出了平價版Ipad外界反應良好,令好多同業都想模仿這個銷售策略。而根據外國媒體Bloomberg彭博社透露Microsoft微軟亦有意推出平價版Surface Tablet同蘋果公司的Ipad對撼!據Bloomberg透露,新款Surface Tablet不會只是平價兼縮細版的Surface Pro,而是一個採用全新設計的款式。即刻睇新款Surface Tablet有咩賣點!

外界預測新款的平價Surface Tablet外型同Surface Pro不同,新款Surface Tablet會採用圓角設計,外型同蘋果的Ipad相似。

Bloomberg消息透露新款Surface Tablet尺吋為10吋,與傳統Ipad大細相約。

Bloomberg亦透露新款Surface Tablet會比Surface Pro輕20%,而且預計定價會為$400美金(約$3,139港元)。比Surface Pro最平的款式$5,988,平大約一半。

而蘋果新款9.7128GB Ipad售價為$3,388,同Surface Tablet價錢相約。不過蘋果的9.732GB Ipad卻只售$2,588Surface TabletT比它貴$551

不過消息尚未得到微軟方面正式碓實,未知消息的可靠程度。最新消息還是要等待微軟官方發佈

大家點睇微軟呢部同Apple對撼的平價Surface Tablet呢?

資料及圖片來源:APPLE,MICROSOFT,BLOOMBERG,THE VERGE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓