Samsung再發功暗寸蘋果 經典M字額男人抱仔再出現

文: Toby Mok
2018.05.18

Samsung同Apple一直都是死對頭,2間公司在產品市場上鬥到你死我活,近年更將戰場移師到廣告界。繼之前Samsung推出廣告暗寸Apple手機落後之後,近日Samsung再發功!再度暗寸Iphone運作慢、防水功能差同電池有問題,短短一分鐘廣告寸到Apple體無完膚 。

廣告初段見到一位女士拿著一部Iphone 6。但手機load得太慢所以出境時間延長了很多。

相反Samsung只需要嘟一下就即刻搞掂,暗寸Iphone比Samsung運作得慢。

手機慢到連普通運作都運行唔到,女主角只好放低自己部Iphone,望向隔離座位男士手上的Samsung手機,手機畫面明顯比Iphone精細得多。

然後主角又因為落雨而整壞了自己的Iphone,搞到call不到Uber,相反Samsung手機雖然暴露在大雨中,但都依然運作正常,看來Samsung想說明自己品牌的手機防水功能比Iphone做得好。

之後主角到Apple Store求助,工作人員態度冷淡,而且回覆話關閉電池管理可能會導致無故關機,不肯幫主角維修手機。

最後一幕有最經典的M字額男人,今次仲多一個M字額的小朋友,有消息指Samsung是想一次過寸埋Apple有機會推出的SE版Iphone。

結果她在無奈之下更換了Samsung手機,投入Samsung的懷抱~

大家又點睇Samsung呢個最新推出的廣告呢?

圖片及資料來源:Samsung US

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓