《美女廚房2018》湯洛雯王君馨跳可愛手指舞 網民指似睇緊抖音

文: Ling Kwok
2018.05.23

全新一輯《美女廚房》將於6月2號播出。12年前的節目再度推出新一輯,其實網民都抱觀望態度,不會有太大驚喜。而TVB最近將宣傳片陸續推出,就有一眾女藝員變成美女廚神候選人跳舞。

幾段宣傳片暫時有湯洛雯、王君馨、蔡思貝、陳凱琳。

她們在鏡頭前大跳可愛舞,這些舞步不外乎都是比心、單心、張口,還有比心。配合片段的色調,讓人一看就知節目走可愛路線。

不止有這些當家小花,還有參加做美女學廚,她們有些是模特兒,同樣跳出可愛舞。

不過,有網友睇完她們賣萌之後,不禁問:「點解咁似跳緊抖音呀?」

冇錯,這種舞蹈其實在內地社交平台「抖音」已經Hit了一陣子,各式各樣的手指舞已進化到不同地步,簡直是層出不窮。

其瘋魔程度就連TVB女星,如王卓淇、高海寧都有在玩。

而高Ling最近為新劇《飛虎之潛行激戰》而自創手指舞,睇落同《美女廚房》所跳的冇咩分別。

而林夏薇玩「抖音」玩到拍劇每分每秒都在玩,例如與陳家樂的愛的手勢舞,同樣與《美女廚房》的動作差不多。

所以有網民就覺得TVB現在才「跟上潮流」實在太遲了。

唔知大家睇完又覺得點呢?

圖:TVB Youtube Channel、林夏薇、王卓淇、高海寧IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓