IPhone 將變3鏡頭?! 蘋果新手機設計圖疑流出

文: Toby Mok
2018.05.31

繼之前有外國媒體消息流出蘋果公司的IPhone X有機會推出多款粉嫩色系之後,近日再有外國傳媒IDROPNEWS 爆料指Apple將會打算大大提升IPhone的影相功能,而2019的新款蘋果IPhone將有機會由現時的雙鏡頭變為3鏡頭設計。

分析師亦透露蘋果打算加強IPhone的AR功能同3D感測技術,但相信Apple 不會採用ToF,反而會採用三鏡頭技術,包括2個相機鏡頭運用立體視覺技術同1個負責長焦距變焦的鏡頭。

德意志證券科技產業分析師呂家霖表示,新增的第3個鏡頭可以加強手機的影像放大功能。

分析師呂家霖表示新款IPhone有機會採用3倍光學變焦鏡頭,等用家可以將影像放大3倍而非現時IPhone X2倍。

不過新手機設計消息尚未確實,所有資料需等蘋果公司公佈。

資料及圖片來源:IDROPNEWS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓