南韓電訊商平賣陳年蘋果手機 $400買iPhone3GS?!

文: Toby Mok
2018.06.17

好多人買手機為了緊貼潮流都喜歡買最新的型號,但最近韓國就有電訊公司反其道而行,決定售出9年前所推出的iPhone 3GS。根據外國媒體Engadget指,這批即將開售的iPhone 3GS屬全新貨色,公司亦會在開賣前測試手機的效能並重新包裝,確保手機操作正常才會正式開賣。

iPhone 3GS的售價為44,000 韓元(約$324港元),比市面上的智能手機平一半有多。

不過因為這款Apple iPhone 3GS 只可支援到 iOS 6 作業系統,所以好多應用程式都不能使用,例如 FBInstagramWhatsApp等應用程式都不能在app store下載。

雖然如此,但手機應有的功能仍然可使用,例如打電話、傳送短信、聽音樂等等,iPhone 3GS手機都可以做到。

舊款iPhone據聞將會在月底開售,大家又會否願意買呢部只可以打電話同傳送訊息的「智能手機」呢?

資料來源:Engadget ,ETNews

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓