黎諾懿因小春雞出世後性格大轉變:以前覺得生小朋友冇晒自由

文: Ling Kwok
2018.06.23

黎諾懿自從做了爸爸之後,生活都起了點變化,社交平台上載的照片除了工作,都離不開囝囝小春雞,言談間多數圍繞住仔女經。眼見囝囝慢慢長大,作為爸爸的黎諾懿都會想添多個伴,他計劃未來再生多個女。

不過,黎諾懿坦言未有小春雞之前,一直有著不想有小朋友的想法:「細個嘅時候,因為要養一個小朋友好似好大責任咁,好似冇咗自由咁,所以冇咩特別有大興趣一定有小朋友。」

加上他的哥哥、弟弟都有小朋友,所以他周圍都是充滿小朋友的家庭,「我就覺得都唔駛喇,黎家都有人傳宗接代喇。」

但結婚後,黎諾懿與老婆開始有不同想法,就覺得如果有小朋友,應該幾有趣,所以他就計劃生小朋友。

黎諾懿也坦言生小朋友後,生活、想法有著翻天覆地的變化。

「開頭會覺得好辛苦,因為始終都是新手爸媽,又冇教好瞓,但後來上手,小朋友又開始同自己有少少互動的時候,感覺真係好唔同。因為覺得小朋友都係流住自己嘅血脈,覺得好似自己身體一部分,所以個感覺真係好唔同。加上隨住佢慢慢大個會同自己玩,嗰種溫暖嘅感覺真係要做咗父母先會知。」

有了小春雞,黎諾懿與老婆的性格都有改變:「變得好想返屋企,好有耐性,好想用好多好多時間睇住小春雞嘅成長。」

以前黎諾懿好想小春雞快點長大,但當小春雞已經一歲的時候,他卻不捨得囝囝大得咁快:「時間過得好快,佢已經識行路喇。」

與此同時,黎諾懿希望可以追多個妹妹,形成一個很完整的家庭。

圖:黎諾懿IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓