蘋果IOS11.4系統又出事 更新完相機變黑屏+影像變型

文: Toby Mok
2018.06.24

繼之前有網友投訴更新了蘋果的IOS11.4電量消耗得好快之後,最近又有蘋果用家投訴手機的相機功能亦因為更新了IOS11.4系統後受影響,有不少用家在網站上指出升級到IOS11.4系統後,相機出現黑屏同失焦問題,有用家更聲稱更新後相機出現黑屏情況屢次發生,有時重新開機問題依然無法解決。

近日再有一眾果粉在網上投訴完成更新IOS11.4系統之後手機出現運作不正常的情況。

有多人在網上表示更新後手機出現黑色畫面,有時重新開機都解決不到問題。

有用家聲稱除了有黑屏問題之外,相機的影像亦變得模糊同變型,相機的影像會不停抖震。

有用戶表示,手機相機的色調更有嚴重偏差,導致不能順利拍出照片。

而蘋果方面亦得知有關問題,表示會與團隊商討解決辦法。

IOS11.4系統推出一個月都冇就問題多多,希望蘋果方面會努力解決有關問題。

更新了最新IOS11.4系統的朋友仔又有冇類似問題呢?

資料及圖片來源:TheSun


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓