劉德華獲邀成奧斯卡評審委員 有份投票選最佳電影

文: Ling Kwok
2018.06.26

過6000名電影界專業人士,兼且是奧斯卡金像獎主辦單位的美國影藝學院(The Academy of Motion Picture Arts and Sciences)近日就宣布最新遴選加入的會員名單,意外發現劉德華、金城武與張艾嘉成為最新會員,受香港人注目。

今次最新會員名單入面,比之前更顯多樣性,他們來自59個不同的國家,有49%為女性,38%為非白人。

因為過去奧斯卡都被外界批評有種族歧視及女性地位較低之嫌,今次新會員加入反映受眾變得多樣化。

劉德華今次入選,名單寫上他的代表作分別有《十面埋伏》及《無間道》。

張艾嘉的代表作有《相愛相親》、《20:30:40》。

至於金城武廣為人知同樣有《十面埋伏》,以及《赤壁》。

不過劉德華過往沒有演出過任何荷里活電影,亦沒有入圍過奧斯卡,所以今次成為會員之一實在太驚喜。

過往都有華人獲邀加入成為奧斯卡會員,包括梁朝偉、劉嘉玲、甄子丹、張曼玉、李安、吳宇森、章子怡等。

來源:奧斯卡官網

圖:華博、《相愛相親》、《20:30:40》、《十面埋伏》、《赤壁》、《無間道》劇照及截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓