Instagram新功能4人連線視像通話 傾住視像玩電話!

2018.06.28

自上月Facebook F8開發者大會預告過多款軟件新功能後,今次Instagram 的更新就帶來了三大新功能,當中包括實時視像通話、探索主題頻道和全新相機濾鏡效果等,新推出的視像功能仲最多支援4人同時通話,一邊傾電話一邊碌IG睇相都無問題!

早前Instagram更新才剛推出IGTV,可以上傳長達一小時影片的平台,今次又帶來了新功能。

 

 

新推出的視像通話上限人數為4人,用戶可以與好友進行視訊聊天。

 

只要更新Instagram後,在Direct頁面上,點選右上方的相機圖案,就可以同朋友進行視像通話。

 

在傾電話過程中,仲可以將視窗縮小到右下方,繼續使用Instagram,邊傾邊睇相都無影響!

 

遇上不想視訊通話的人,用戶亦可以選擇阻擋,讓他們無法聯絡。

 

Instagram亦推新的探索介面,新增一排主題分類選項,例如藝術、旅遊、動物等主題,可以發掘更多新內容。

 

另外仲推出第三方品牌所設計的相機濾鏡,可以在限時動態內用上Ariana Grnade、媒體BuzzFeed、運動NBAAR濾鏡。

大家又有無興趣玩下呢?

來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓