屋企人地位比寵物低! 研究:小女生寧願同寵物講少女心事

文: Toby Mok
2018.07.06

一向都話寵物是人類最好的朋友,但究竟寵物在人類心中的位置是不是就只是朋友咁簡單?最近有研究發現寵物在人類心中的地位不但比朋友高,甚至仲重要過屋企人!英國劍橋大學University of Cambridge最近就發表了一項研究,指小朋友對寵物的愛竟然比家中的兄弟姊妹還要高,一齊睇下發生咩事!

研究在英國找來了77位12歲來自不同家庭的小朋友,每個小朋友家中都飼養了只少一隻寵物並有只少有一個兄弟姊妹。

研究發現,雖然寵物不能完全明白小朋友的說話同不能用言語表達自己,但小朋友傾向在寵物面前會表達更多自己的情緒同想法,表達程度比在兄弟姊妹面前多。

研究認為寵物不能用言語表達自己,正正就是小朋友樂於同寵物傾訴的原因。因為這樣寵物們會俾小朋友一個中立、持平的感覺,不會加入自己個人想法。

研究繼續指,如果寵物是狗仔的話,這個現象更加明顯。

另外。研究亦發現另一個有趣現象,就是女生與寵物的親密程度竟然比男生與寵物的親密程度高。研究更指部分小女生更會同寵物講少女心事添~

但2者都是比較願意同寵物傾心事多過同自己兄弟姊妹傾訴。

睇黎屋企的大哥哥同大姊姊們要關心多點兄弟姊妹先可以在寵物手中奪回細佬妹的歡心啦!

資料來源:Journal of Applied Developmental Psychology,ScienceDaily

圖片來源:PEXELS

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓